2012 m. rugpjūčio 28 d., antradienis

Kabikas plėšomam kalendoriui...

Rodausi dar vieną kūrinį - tai sieninis kabikas, skirtas plėšomam kalendoriui "padžiauti" :) Turi jis jau ir savo šeimininką, nors tas šeimininkas kol kas dar jo nematė (ir tikiuosi anksčiau laiko nepamatys).
Ačiū, kad apsilankėte ir nepagailėjot kritikos, kuri man padeda rasti savo kelią :)



5 komentarai:

  1. Wow koki grozi sukurei! Spalvine gama man labai patinka ir detaliu ivairumas...viskas labai dera! NUOSTABU!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai patiko :) Ir spalvos ir koriukai ir tvorelė tokia originali. Šeimininkui tikrai patiks, toks grožis negali nepatikti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai gražus darbas - ir aš norėčiau tokios dovanos, nors plėšomų kalendorių neperku :D

    Ir apskrita - patinka man tavo darbai. Atrodo visai nesenai praėjai skrebinti, bet visi darbai traukia akį ir žavi :) Super! Šaunuolė!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Geras :) Aš labai mėgstu plėšomus kalendorius ir jei gaučiau tokį kabiką dovanų - bučiau begalo laiminga ... Tikrai gražu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū už gražius žodžius :)

    AtsakytiPanaikinti